Com en anys anteriors anem a repasar les cançons que mes he escoltat durant aquests dotze últims mesos. Com totes les llistes resum de l'any aquesta també es personal e intransferible.
After the love has gone - Earth Wind & Fire amb Mario Biondi.
Always there - Dve Koz and friends
Don't call my name - Raphael Gualazzi.
Get happy (Happy day are again) - Pink Martini amb Rufus Wainwright.
Green garden - Laura Mvula.
House of cards - Jeff Beal.
It's raining - Allen Toussaint.
Let it ride - Robert Glasper amb Norah Jones.
Victim of love - Charles Bradley.
I want you - Dianne Reeves.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada